介夫

愉快地活着,愉快地唠嗑,
愉快地看球刷剧,
愉快地游手好闲,
愉快地做着毫无意义的事,
愉快地与余生所有的怪咖相遇。
Mad World ( Mike Wit X PMP Remix) - Mike Wit、Gary Jules、PMP

离高考还有333天。

考完了。高二应该算是彻底结束了吧?

明天要开家长会啊......

啊......


今天C君在宿舍的群里说到暑假出去玩的事。

其实我挺期待的。

但是考完英语后,感觉人生好像灰暗了许多呢。

啊~~~


All around me are familiar faces
我的周围这些面孔 都似曾相识
Worn out places, worn out faces
乏味的地方,疲倦的面容
Bright and early for their daily races
天色已亮,人们又开始一天的追逐
Going nowhere, going nowhere
却不知要去往何处,奔向何方
Their tears are filling up their glasses
此刻他们的镜片后面充盈着眼泪
No expression, no expression
面无表情,一片茫然

Hide my head I want to drown my sorrow
我深埋头颅, 想要忍住悲伤
No tomorrow, no tomorrow
没有明天,没有未来


And I find it kinda funny
我发现这是一种乐趣
I find it kinda sad
我发现这是一种悲伤
The dreams in which I'm dying
我最好的梦境
Are the best I've ever had
是梦到了死亡
I find it hard to tell you
我不知道怎么向你表达
I find it hard to take
我发现这难以复加
When people run in circles
人们来回奔波 原地打转
It's a very, very
这是一个多么多么(疯狂的世界)


Children waiting for the day they feel good
孩子们期盼着那无忧无虑的日子
Happy birthday, happy birthday
生日快乐,生日快乐
Made to feel the way that every child should
试着用孩子们的方式
Sit and listen, sit and listen
慢慢地坐下来,静静地聆听
Went to school and I was very nervous
走进学校我是那么的紧张
No one knew me, no one knew me
没有我认识的人,没有认识我的人
Hello, teacher, tell me what's my lesson
你好老师, 告诉我今天该上什么课
Look right through me, look right through me
老师直勾勾地盯着我 ,仿佛要穿透我
And I find it kinda funny
我发现这是一种乐趣
I find it kinda sad
又是一种悲伤
The dreams in which I'm dying
我最好的梦境
Are the best I've ever had
是我梦到了死亡
I find it hard to tell you
我难于向你诉说
I find it hard to take
我的心已难以承受
When people run in circles
人们来回奔波 原地打转
It's a very, very
这是一个多么,多么……